۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۹۴۶۹

رشد 38/19 درصدي عوايد موقوفات چهارمحال وبختياري در سه ماهه اول سال جاري

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال وبختياري گفت: عملکرد اوقاف استان در سه ماهه اول سال جاري، در زمينه عوايد موقوفات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 38/19 درصد رشد داشته است.
رشد 38/19 درصدي عوايد موقوفات چهارمحال وبختياري در سه ماهه اول سال جاري
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين مرتضي عزيزي، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان گفت: عملکرد اوقاف استان در سه ماه اول سال جاري، در زمينه عوايد موقوفات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۳۸.۱۹ درصد رشد داشته است.

مديرکل اوقاف وامورخيريه چهارمحال وبختياري اظهار کرد: يکي‌ديگر از موفقيت‌هاي اوقاف استان تحقق ۱۰۴ درصدی  برنامه عملياتي اين اداره کل در سه ماهه اول سال جاري نسبت به برنامه عملياتي مورد هدف و پيش بيني شده  در ابتداي سال به جهت احقاق حقوق موقوفات و عمل به نيات واقفين است.

وي با اشاره به اينکه اولويت اصلي برنامه‌هاي اوقاف چهارمحال وبختياري، اجراي امينانه نيات واقفان است، گفت: اجراي امينانه نيات واقفان، همواره در دستور کار سازمان اوقاف بوده است اما با توجه به اقدامات و اخذ اطلاعات و آمارهاي دقيق از موقوفات استان طي سال‌هاي اخير، هم اکنون آمار و نقشه اطلاعاتي موقوفات استان در قالب سامانه جامع مديريت موقوفات و بقاع متبرکه گردآوري و تدوين شده است .

عزيزي با اشاره به اينکه اوقاف در خصوص تکميل اطلاعات موقوفات بسيار موفق عمل کرده است، تصريح کرد: براساس اطلاعات موجود در سامانه جامع مديريت موقوفات و بقاع متبرکه، مشخص است که در چه تاريخ و مکاني، بايد نيت يک موقوفه اجرايي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۸:۲۸

12 Feb 2020